Masz pytania - chętnie odpowiemy
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Dotyczy:
Zapytanie:
Kod z obrazka:
Captcha

Projekt logotypu

Nasze ostatnie projekty:
 
 
 
 
 
 
 

Logotyp – znak słowno-graficzny identyfikujący markę, firmę, organizację, produkt, usługę, przedsięwzięcie, imprezę oraz każdy inny rodzaj aktywności. Logotyp występuje we wszystkich materiałach informacyjnych firmy, zaczynając od wizytówki, przez stronę internetową, ulotki, foldery, tablice, ubrania firmowe, upominki i inne. Jednym z podstawowych zadaniem logotypu jest odróżnienie produktu/firmy od konkurencji.
Logotyp powinien być dopasowany do branży w której firma działa, czytelny, zrozumiały dla Klientów. Powinien być tak zaprojektowany, żeby można go było dowolnie zmniejszać i powiększać bez utraty jakości.
Przed wyborem logotypu warto dać propozycje do oceny przyszłym Klientom – nie krewnym i znajomym, tylko obcym, którzy będą naszymi potencjalnymi Klientami.


W naszej ofercie mamy 3 pakiety pracy nad logotypami:

  • wersja Standard przygotowanie minimum 3 propozycji wstępnych logotypów
    - wybór projektu
    - dopracowanie projektu
    - przekazanie Klientowi projektów w plikach (png, jpg, eps, pdf)
     
  • wersja Premium oprócz wersji standard także przygotowanie wersji czarno-białej i jednokolorowej, opis możliwych zastosowań, pola ochronnego, użytych kolorów w różnych przestrzeniach barwnych (rgb, cmyk, pantkone, RAL, folie oracle) oraz projekt wizytówki
     
  • wersja z Rejestracją – przygotowanie wersji standard lub premium oraz opis logotypu zgodny z oczekiwaniami Urzędu Patentowego, przygotowanie dokumentacji dla Urzędu Patentowego, złożenie wniosku o rejestrację, nadzór nad wnioskiem aż do uzyskania rejestracji znaku słowno-graficznego. Doradztwo prawne i księgowe jak odnosić korzyści finansowe z rejestracji znaku.

Terminy – do ustalenia, ale trzeba się liczyć z tym, że proces twórczy i decyzyjny wymagają czasu. Dlatego warto mieć około miesiąca na przygotowanie dobrego projektu logotypu.

Koszty:
wersja standard – 600 zł netto
wersja premium – 1200 zł netto
wersja z rejestracją – cena za wersję standard lub premium plus 1500 złotych netto za rejestrację plus 600 złotych opłaty do Urzędu, którą Klient płaci ze swojego rachunku bankowego.

Na co koniecznie należy zwrócić uwagę przy podpisywaniu umowy z Agencją czy z grafikiem:
- ilość propozycji wstępnych i ilość zmian - niektóre umowy są tak skonstuowane że np. Klient ma tylko raz możliwość wniesienia poprawek, a za każde kolejne płaci
- co jeśli projekty wstępne mi się nie spodobają
- przekazanie praw autorskich do logo - pola eksploatacji muszą być wyszczególnione
- możliwość późniejszej modyfikacji logotypu
- przekazanie plików wektorowych z programu w którym logo było tworzone