Masz pytania - chętnie odpowiemy
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Dotyczy:
Zapytanie:
Kod z obrazka:
Captcha

Gra o biznes
Izabela Makosz

Autor: Izabela Makosz
Tytuł: Gra o biznas /Sezon 1/
Wydawnictwo: Time for Business TV
Oprawa: miękka
Ilość stron: 265
Gdzie kupić: http://www.graobiznes.pl/

 

Książkę kupiłam pod wpływem wystąpienia Izy na Wielkiej Wymianie Kontaktów w Warszawie. Wystąpienie bardzo mi się podobało, było takie normalne, ale z wielką dawką pozytywnej enegii, motywacji, nie pozbawiaonej jednak realnej oceny sytuacji.

Takie w stylu najlepszego wsparcia. Uda Ci się, na pewno Ci się uda, ale pamiętaj że żeby Ci się udało powinnaś pamiętać o... . To jest moje podejście, często wierzę, że rzeczy prawie niewykonalne uda się wykonać pod warunkiem, że po kolei ileś małych kroczków się zrealizuje. Że je sobie na części pierwsze rozpiszę.

Drugi argument przemawiający za jej kupieniem to był świetny pomysł - że od razu kupuje się dwie książki. W jednej chwili problem z prezentem dla mojej znajomej się rozwiązał. Fajne jest to, że każda książka ma inna dedykację - jedna jest dla Ciebie, a druga dla osoby obdarowanej. I jeszcze dodatkowo udało mi się dostać od Izy dedykację.

Przechodząc do księżki - jest to historia Izy biznesu, na perwno nie można jej przenieść 1:1 na każdy inny biznes, ale są rzeczy, które właściwie w każdym biznesie są takie same - na przykład poszukiwanie pracowników. Inne są wymagania, ale proces jest podobny. Ten rozdział był dla mnie bardzo inspirujący, bo po latach pracy samej, albo samej z mamą powoli wracam do biura w Warszawie i pracowników. Wierzę, że po lekturze wskazówek Izy rekrutacja może nie będzie czystą przyjemnością, ale będzie łatwiejsza niż ją pamiętam.

Bardzo podoba mi się także podejście Tworzysz z Ludźmi i Dla Ludzi. Iza przekonuje, że nie ma sensu bać się opowiadać o swoich pomysłach i planach. Że jeśli opowiemy życzliwym i znającym się na temacie, życiu ludziom to uzyskamy od nich ogromne wsparcie, inne spojrzenie na projekt, wiedzę i motywację. I nawet jeśli czasem skrytykują nasze pomysły to będzie to krytyka z uzasadnieniem. którą warto przemyśleć.

Książka czyta się miło, łatwo i przyjemnie, prawie jak powieść. W niektórych miejscach warto się zatrzymać, pomyśleć, zrobić dla swojej obecnej czy przyszłej firmy plan, strategię działania, analizę finansów, sposoby reklamy. Jeśli o dział promocji chodzi nie ze wszytskim się zgadzam, ale jedno jest pewne trzeba poznać swojego Klienta i bez tego ani właściciel ani agencja nie będzie w stanie przygotować żadnej skutecznej reklamy, czy akcji promocyjnej. Miłej lektury.

OCENA i PODSUMOWANIE
sposób napisania świetny
przekazana wiedza praktyczna
czy warto tak, szczególnie polecam kobietom
co mnie zainspirowało sposób zarządzania ludźmi
  reklama - pytaj i poznawaj Klientów a potem działaj