Masz pytania - chętnie odpowiemy
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Dotyczy:
Zapytanie:
Kod z obrazka:
Captcha

Oferujemy:

  • projekt szablonu newslettera
  • projekt pojedynczego newslettera
  • zakodowanie newslettera w standardzie HTML
  • wysyłkę newslettera - dysponujemy własnym systemem do wysyłania mailingów

Jeśli wysyłasz newslettery lub inne mailingi cyklicznie albo okazjonalnie i nie masz chęci lub czasu się tym zajmować chętnie Ci pomożemy. Jeśli twoja baza Klientów liczy tylko kiladziesiąt adresów dla nas to nie problem.

Przykładowe koszty:

  • przygotowanie - projekt newslettera tekstowego - 50 zł netto
  • przygotowanie - projekt newslettera graficznego - od 200 zl netto
  • przygotowanie bazy do wysyłki - 50 - 100 zł netto
  • wysyłka neweslettera - do listy (maksymalnie 500 odbiorców) przygotowanej zgodnie z wytycznymi w Excelu lub do wcześniej używanej listy - 50 zł netto, w przypadku newsletterów przez nas projektowanych gratis
  • wysyłka newsletterów do więcej niż 500 odbiorców - do uzgodnienia

Spełniamy wszystkie wymagania nakładane przez GIODO, z każdym Klientem podpisujemy umowę o prywatności i o ochronie danych osobowych.

Twój pierwszy newsletter

Jeśli już podjąłeś decyzję o wysłce newslettera musisz się zastanowić co i do kogo chcesz wysyłać, czyli:

1) zbudować listę odbiorców
2) ustalić jak (narzędzie) i z jakiego adresu newsletter będzie wysyłany
3) wymyślić temat wiadomości
4) zaplanować treść newslettera

A teraz kilka wskazówek praktycznych:

Lista odbiorców - zacznij od przeszukania swoich baz danych Klientów, zachęć do zapisu na newsletter odwiedzających Twoją stronę internetową, czytelników bloga, fanów z FB, twittera, zaproś Tych do których wysyłasz e-maile - umieść link do strony z zapisem w twoich wiadomościach e-mail. Dobra lista to klucz do sukcesu zadbaj więc o jej poprawność - wymagaj kliknięcia w link potwierdzający adres e-mail, poinformuj zapisujących się o planowanej częstotliwości wysyłek, umożliw wypisanie się z newslettera, dbaj o dane - przestrzegaj zaleceń i wymagań GIODO.

Wysyłka - narzędzi do wysyłanie newsletterów jest wiele - zaczynając od funkcji wysyłki masowej w programie pocztowym do profesjonalnych narzędzi. Zastanów się nad swoimi potrzebami - tym jakie newslettery chcesz tworzyć, do ilu osób je wysyłać, na ile automatyczny ma to być proces i ile czasu i/lub pieniędzy chcesz zainwestować. Pamiętaj, że dobry newsletter jest bardzo skutecznym narzędziem reklamy, a co najważniejsze jego skuteczność bardzo łatwo zmierzyć.
Wysyłaj wiadomości tylko z wypełnionym polem Nadawca i adresowane tylko do jednego adresata lub do listy (ale bez adresów e-mail na niej zawartych). To bardzo ważne. Maile bez adresu nadawcy nie przejdą przez filtry antyspamowe, a maile z adresami mailowymi uczestników listy zniechęcą do Ciebie odbiorców, szczególnie gdy ktoś przypadkiem kliknie "odpowiedź wszystkim" i wszyscy odbiorcy newslettera dostaną zapytanie o ...

Temat - dobry temat to połowa sukcesu. W dużej mierze to temat decyduje, czy odbiorca otworzy czy nie Twoją wiadomość. Dobry temat powinien składać się z 6-8 znaków, przykuwać uwagę, informować o treści wiadomości i zawierać nazwę produktu lub firmy.

Treść - powinna być krótka, ciekawa i zachęcająca do akcji - dowiedzenia się więcej, zamówienia próbki lub po prostu kupienia. Przekaz musi przyciągnąć uwagę, a nie szczegółowo omawiać ofertę. Dobrze widziane jest aby newslettery graficzne miały też swój odpowiednik tekstowy.